diumenge, de març 26, 2006

Ho hagueren dit¡

Home ara sí que ja tenim els arguments que fonamenten la guerra de l'aigua que el Sr Camps està duent i vol dur, fins i tot a gastar-se tres milions d'euros en una nova campanya publicitària sobre l'aigua. Necessitem 449 noves fonts i 3 km de tubs per a la vinguda del Papa a València aquest estiu. Que no seria més precís aportar eixos diners per a pal·liar els deutes de Terra Mítica?A més a més, supose jo que si això li ho hagueren dit al govern, almenys fins la partida del St. Pontífex hagueren permés el transvasament de l'Ebre. Fins i tots, el mals veïns dels catalans ens ho haurien facilitat. La pregunta capciosa i malèvola és: per quina raó de tres ho hem de pagar tots els valencians. Jo no estic d'acord que amb els meus diners es faça una despesa tan gran quan personalment jo no hi crec.
Amén¡